torsdag 2 juli 2009

Ännu en magisk afton

Igår var jag "on fire" hela dagen, för senare skulle jag äntligen få möta upp Pia & Dave som är i Sverige på besök. Även Mike, Daves bror flög in från London för att träffa familjen O´connor.
Att få se Pia igen,numera gift & 2 barnsmor värmde hela mitt hjärta. Hon betyder så mycket & det gör även Dave & Mike. Jag blev liksom överväldigad av känslor för att jag saknar dem & Australien så oerhört ibland.
Därför kändes det så overkligt när jag,Mike & Dave senare på kvällen satt på Debaser & drack några öl i den ljumma sommarkvällen i vackra Stockholm, det var som att allt var som vanligt, fast ändå inte.
Pia & Dave kommer att flytta till Sverige inom några år, så det bollades affärsideér på hög nivå om vad de ska starta för buisness när de väl kommer hit. När kön blev för lång till baren gick vi vidare till sunkiga med ack så härliga Medusa. Vi kände att vi behövde lite rockmusik för att fullända kvällen!

Jag ska lägga in lite bilder senare ikväll tänkte jag!

Nu ska jag jobba lite, & imorgon kommer världens bästa vän Linnea på besök, jag kan säga redan nu att det kommer att drickas Rosé på min balkong & det nalkas utgång någon av dagarna oxå..pja kanske båda, who knows?!

Ha en underbar sommardag i solens strålar!

PÖSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar