måndag 29 juni 2009

Sommarkväll!

Jag kom just hem & sitter på min balkong & har tänt några ljus & bara njuter. Karin bjöd över mig på middag ikväll...det var så underbart mysigt att bara få sitta & prata. Vi har inte setts sen i november då hon varit ute & rest i Australien, Hong Kong & Kina.
Hon har ju varit i mitt älskade Manly & bott hos mina vänner, & jag är så glad för det, att de fått träffa henne & att hon fått träffa dem! Finaste Karin, som en solstråle satt hon där & bara berättade om sin resa & sina äventyr!
Vi sitter där på terassen, har ätit sallad, & sen sorbéglass & jordgubbar till dessert! Över oss flyger luftballonger i alla regnbågens färger & jag sitter i en tunn sommarklänning, Karin likaså. Det är varmt & musiken strömmar ut ur högtalarna. Vad mer kan man begära av en Måndagkväll? Och vad mer kan man begära av en sommarkväll! Den är fulländad!Jag känner mig lycklig ända in i själen.

Tusen Tack Karin för en underbar afton, hoppas att det blir fler av dessa i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar