onsdag 15 juli 2009

Åh det är skööönt när mitt Stockholm är grööönt :)

Igår fick jag äran att bjuda karin på middag! Det skrövlades om ditten & datten & Karin har fått mig "hooked" på att börja läsa Twilight böckerna, på engelska dock, annars räknas det inte ;)
Att lyssna på när Karin berättar sina historier är som att vara med i historian själv. Hon har en sån inlevelse i det hon berättar, det är så härligt lixom!

Solen skiner i Stockholm idag & det är varmt & skönt. Semestern är så nära men ändå så långt borta. Här på jobbet är det EXTREMT lite att göra, så det löses korsord,fikas,snackas,googlas, tittas på fejjan mm mm. Om det är tråkigt, ja väldigt!
Nu ska jag & räsern ta oss hem, och jag kommer att sjunga Monika Zetterlunds "åh det är skööönt när mitt stockholm är grönt" när jag glider genom söders höjder! För det är ju precis vad det är!

HÄPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar