söndag 12 juli 2009

Mer sol, Mer surf & Mer värme!!!

Jag säger bara solen! Den kommer alltid att vara min bästa vän. Idag när jag står inne på gymmet får jag plötsligt brådis. Ta raaaaa, där var den,bakom molnen hoppade min lilla vän fram.

-OH, hello you, where have you been, tänkte jag.
Gjorde klart det jag skulle, skyndade hem, hoppade i bikinin,packade väskan,cyklade iväg till hagaparken & bredde ut min stora härliga filt &....ahhhhhhhhhh, där låga jag med musik i öronen, solen som värmde mig & vackra underbara hagaparken som bara omgav mig. I LOVED IT! Solen ger mig så mycket energi att jag kan spricka, min damp fördubblas! Och så mår jag ju så bra nu när jag bättrat på min solbränna!
Jag har fått så mycket gjort ikväll att jag vet inte vad! Och just nu i denna stund tittar jag på filmen Blue Crush. En typisk chickflick, men jag diggar den, hawaiis vågor kittlar mig i nacken & jag känner att jag vill ha mer sol, mer surf & mer värme. Men snart så...

Puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar