onsdag 22 juli 2009

Semester..

Nu sitter man här och det kryper i hela kroppen, för varje minut som går kommer jag närmare min semester. Det känns nästan overkligt, har inte kunnat förlika mig med att jag faktiskt ska få vara LEDIG snart. Det enda som känns skrämmande är vädret, har inte det minsta lust till att åka upp till mygg & regn, men what a häck. Får jag bara sova mig hel igen så ska det nog gå bra, och jag har en plan B & det är att åka tillbaka till solen/stockholm några dagar igen innan jag drar till storsjöyran i östersund. And by the way, jag kommer att blogga för aftonbladets festivalblogg därifrån, så där går det bra att följa med på äventyr om man känner för det :)

Annars på semesterschemat: ett gigg på fredag,"träninsläger" i funäsdalen med nike,yran,sveg, lusthusfest på 3 (den årliga) gbg på madonna & hälsa på karin, öland med familj & bröllop! TJHO där har ni min semester i ett nörskal!

Det kanske blir ett eller annat inlägg här också, vi få la se vad som händer!
Men för nu tar jag,min sommriga balcony & räsern semester..smaka på ordet..SEMESTER :)

Kramar med mycket sol i :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar