fredag 3 juli 2009

Friday/good day :)

Har nu varit hos fabror doktorn & fått en röntgen! Skönt att det nu snart är bekräftat att det förmodligen INTE är mina kotor det är fel på iaf.
Imorse kom Linnea, fick ett supercoolt Miss Sixty linne av henne, gulliga människa! Ikväll blir det middag & Rosévin på min balkong. Sen får vi se vad övriga helgen har att erbjuda. Picknick på söndag i Rålis med Parkteaterns uppsättning av Figaros bröllop, det är väl egentligen allt som är inbokat just nu. Fram tills dess tar vi dagen som den kommer!

Har hittat ett par skor (än en gång)som jag gått & blivit KÄR i, ni ser dom här på bilden intill! VILL HA VILL HA VILL HA!!!!

Modeveckan går mot sitt slut, vill ni se vad som har hänt kan jag rekomendera att ni går in & tittar på min gamla arbetskollega Pamelas blogg! Lilla grisen som började som assistent på reklambyrån jag en gång jobbade på & nu är hon stilikonen nr 1 med hela stockholm OCH en mycket cool DJ! GO PAMELA!!!


Med detta önskar jag er en trevlig helg kära ni!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

1 kommentar:

  1. den bloggen hon hade var det inte mycket text i ........ är det för icke läskunniga .....

    SvaraRadera