onsdag 30 december 2009

GOTT NYTT ÅR ! ! !

Imorgon är det sista dagen på det här året, och det för mig känns helt overkligt..Lite gammalt & "tantigt" kanske att skriva så, att "tiden går så fort", men den gör verkligen det!

Sitter just nu uppe i Sveg & huttrar, det är -23 grader här. Vad är det för mening med så kallt väder? Hade tänkt att åka skidor ikväll då Björnberget håller kvällsöppet,där toppstugan är öppen & och det bjuds på underhållning. Sedan är det fackelslalom innan de stänger 24.00..men det blev lixom ingenting av med det så jag skulle frusit ihjäl efter en sisådär 2 åk eller nåt..

Igår var det hemvändarpub & jag & syrran var med & gästade på scenen med Willy Lees..Det
var sjukt roligt! Vilken glädje det är att få sjunga med dessa grabbar som kompar,sjunger & spelar galet bra, jag blir helt rörd!
På dagen innan var jag med Linda i Sälen som gästade Vinterkrysset. Lite nostalgi att vara i Sälen igen, jag har ju bott & arbetat där i 6 månader och blev sådär härligt varm i hjärtat över att få träffa några gamla vänner,käka lunch på världens bästa Gustav, titta in på Sälfjällstorget & sedan vara på högis på kvällen..KÄRLEK!

Jag önskar er alla ett gott slut & ett Gott Nytt Magiskt 2010, året när mitt liv kommer att förändras en hel del har jag en känsla av ;)

Puss & Kram

Miss Swan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar