måndag 14 december 2009

Dagarna går ..

Efter vad som hänt har jag hunnit tänka väldigt mycket. Jag inser att alldeles för många av oss tar livet för givet, att vissa saker bara ska finnas där. Vad vet vi om vi lever imorgon eller dagen efter?
Jag har också insett att bearbeta en sorg inte är den enklaste saken i världen, det måste få ta den tid det tar. Men också vad min egen familj betyder för mig, hur rädd jag är att förlora någon av dem...

Men livet går vidare, och mitt arbete hjälper mig att få annat att tänka på. Vilket känns rätt skönt nu.
Imorgon åker jag till Göteborg där Linda Sundblad ska vara med på musikhjälpens insamling via en julkonsär i Annedalskyrkan kl 19.00. Så ni som är där & inte har något annat för er, KOM DIT! Det kommer att bli magiskt. Elin Sigvardsson, Hellmans Drängar mfl kommer att medverka!

GÖTT att få komma ifrån stan lite! På Onsdag kör hon Musikhjälpen i P3 där nere kl 14, tune in vettja!

Kraaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar