tisdag 22 december 2009

Tv-sälengänget,peter & jag = MAGISKT!!!

För några kvällar sen var jag på julbord med jobbet, träffade otroligt mycket nya & härliga människor, ME LIKE! Efter det mötte jag upp juvelerna! Steff & jag hade sedan länge bestämt att vi skulle gå ut & ta en juldrink...men det blev nästan HELA TV-sälengänget som samlades!

Istället för Nina var Peter med :)

Alltid när vi träffas så är det MAGI, dessa fantastiska männsikor..jag har inga ord.

Men när vi arbetade ihop blev vi j-ligt tighta, som en liten familj helt enkelt! Filip, Steff & Danni är dom bästa grabbarna i världen! Kvällens snack fylldes av minnen, jack & cola & rock n roll! Jag var helt upprymd av lycka nar jag kom hem på natten! Vilken afton...IGEN! Det blir alltid så när vi ses!

I taxin hem berättade jag för chaffisen hur underbara mina vänner är & att jag skulle vilja bygga en egen Ö ute i havet där jag kunde få samla alla mina bästaste vänner & bo där...Chaffisen garvade & jag insåg att jag var fullare än jag trodde..MEN än en gång, vilken afton! Steff,Danni & Filip..NI ÄR BÄST! (fler bilder nedan)


Steff hade sina hängslen på sig & som ni ser blev jag
väldigt förtjust i dessa! Kände mig NÄSTAN lika ball som Maja i The Sounds..nästan alltså! Och nu vill jag ha egna hängslen, måste ut & kika lite på stan innan jag glider hem till Sveg för julfirande,snö,skidåkning,Tim & Liv,vänner & lite annat smått & gott :)

PUSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar