fredag 4 december 2009

LÓreal Paris 100 år + dagmars modevisning

Igår var jag på Loreal´s 100 års jubileum på Sturecompaniet där även Dagmar hade modevisning. Fantastiska plagg vidades upp på en minimal catwalk. Linda Sundblad sjöng under tiden modevisningen pågick, vilket var rätt coolt måste jag säga! Linda + Robban på keyboard stog precis intill & gjorde väldigt bra ifrån sig!!
När man gick därifrån fick man med sig en lite goodiebag..I LIKE!!! Mycket "gottigott" för hud,hår & ansikte där i!

Titta gärna in på denna sida för bilder: www.nightlife.se

Min första vecka som efterträdare till Åsa är nu över...Rörigt, svar ja! Roligt,svar Ja! En kvinna sa till mig en gång "you will learn as you go" & det är väl så jag ser det just nu. Jag KAN inte allt på en gång, hur mycket jag än skulle vilja!

Men nu är det ÄNTLIGEN helg & SOM jag ska njuta av att få vara ledig! Massa mysiga saker kommer att hända under helgens gång & det ser jag framemot!

Kramar :*

M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar