söndag 6 december 2009

Glöggmys!

Idag den 2:a advent bjöd jag hem några vänner på glögg,pepparkakor,lussebullar & "juleskum" som det heter på norska! Supermysigt att sitta här med tända ljus, julmusik & lite glögg & bara prata.

Egentligen inget särskilt alls med detta, men jag blir så rörd. Ellen som åker kommunalt med lilla Adrian trots att det öser ner regn ute, Therese likaså.Minna & Dan hela vägen från Skogås, Ingela kikade in i all hast & Nike & Rasmus också trots att de hade dåligt med tid.
Små presenter hade de med sig också.

Jag kan inte riktigt beskriva den värme jag känner över att ha så fantastiska vänner. KÄRLEK!

Imorgon ska jag & Kajsa på Lisa Nilsson som har 20-års jubileum på Berns, looking forward to it!
2 veckor kvar tills jag får komma upp till snö,familj, skidåkning & ledighet..LÄNGTAR!

M.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar