fredag 18 december 2009

P3:s musikhjälpen!




Här kommer lite bilder från musikhjälpen som Linda medverkade i. Otroligt hur mycket pengar som dom drar in genom detta jippo!
Linda aktionerade ut kläderna som hon hade på sig under sändningen & jag tror att man fortfarande kan gå in & buda på dessa.

Tjejen som satt & tog betalt för att önska låtar & för de som ville skänka en slant, behövde gå på toa. Hon frågade om jag kunde sitta på hennes plats en stund & jag sa givetvis JA! Under dessa 10 minuter fick jag in 900:- helt otroligt!
Annat som jag vill tillägga är att Göteborgare är underbara
människor, så lättsamma & glada "goa göbbar". Det är faktiskt en enorm skillnad på männsikorna där & här i Sthlm.
Nu ska vi snart pinna iväg på Peter Jöbacks julkonsert, mysigt!
Trevlig helg!






4 kommentarer:

  1. Göteborgare är ett underbart släkte;)
    God jul på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nämen HÄJ!
    Vad kul att du hittat hit Mathilda!

    Ja dom är verkligen ett underbart släkte, det har jag ju bevis på sen innan ;)
    Hoppas allt är bra med dig & familjen, & God Jul på dig med!

    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Maria!! Det hade jag kunnat berätta för dig för länge sen om du frågat. Det är såklart i Götet du ska va… Kram till dig o hela familjen!! GOD JUL-kram från Gittan

    SvaraRadera
  4. Ha haaa, jag vet!
    Och tusen tack för den fina dikten i mitt inlägg om min vän Paul!

    Ljus & kärlek till dig Gittan! Hoppas vi hinner ses en sväng i jul!

    Kramar från ett vitt & vackert stockholm!

    SvaraRadera