måndag 28 september 2009

Ett vanligt inlägg...

Helgen är över & måndagen med! Ibland kan jag undra vart tiden tar vägen. På rikitgt alltså. Jag har en tendens att ofta leva i "framtiden",förklaring-jag tänker ofta framåt, vad som ska hända imorgon,i helgen, planera för resor osv. Istället för att leva i nuet, idag, här och nu. Men jag försöker verkligen, så gott det går iallafall. (Jag vet att du sitter och skrattar nu mamma :)

Helgen började med en underbar AW på jobbet! Italienskt tema på mat/snacks & tipsrunda, sen drog jag vidare på yttligare en AW med mina fina Aftonbladetvänner.
I övrigt bestog helgen av att: pensionärshandla=veckohandla (OBS vuxenpoäng), shopping av inredning, kommer bild på bla spegeln senare,den är sagolik, fikamys med Karin. lägenhetsvisning, pyssel & sist men inte minst, jazzbrunch på mosebacke. Det var MAGISKT! En violinist som var bland det bästa jag sett!

Detta är något jag varmt kan rekommendera, det är en otroligt bra start på dagen! Vi flickor skuttade lyckliga därifrån med ett leende på läpparna & upprymda av vad musiken gav oss!


Imorgonkväll ska jag, ebba & anna gå & titta på Erik Hassle, LOVE his voice!


Thats it for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar