torsdag 17 september 2009

Buddha & jag!

Idag har jag hämtat Buddha på dagis! Jag har fått äran att vara hundvakt till Niklas & Kennys lilla älskling!


Vi knatade hem hit & lämnade våra saker, sen gick vi till vårat favvoställe, Hagaparken! Verran hakade på också! Vi tre myste omkring i nästan 2 timmar & tittade på spännande saker i skogen & pratade om ditten & datten! Sen hem hit & lagade fisksoppa! Nu ligger lilla Buddha här vid mina fötter, vilken enormt härlig vovve, så pigg & glad, nyfiken på allt & supergosig! Jag vill också ha en sån vovve, så när jag blir stor ska jag skaffa mig en egen liten älskling tänkte jag!


Imorgon ska vi äta frukost & gå till dagis igen. Kommer bli lite tomt när lilla prinsen inte kommer att vara här längre, men vi har snackat ikväll jag & Buddha, & jag har sagt att han får komma & bo & hälsa på tant Maria NÄR han vill :)
Visst är han fin! Kan säga att han är en local celebrity här också, blev igenkänd när vi var ute och gick.
- Nämen är det Buddha..osv..Pga av lilla vovven pratade jag med människor jag förmodligen aldrig pratat med annars ikväll. HÄRLIGT!
Nattinatt från Buddha & Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar