måndag 5 oktober 2009

Föräldrar,Lillbabs & inredning!

Jag har målat lite ikväll, har blivit helt inredningsgalen. Nu sitter äntligen spegeln på plats, den lilla hyllan likaså & nya växter pryder vackert mitt vardagsrumsfönster. Men som sagt, jag vill ha mera VITT i mitt hem, så nu har jag målat hallbänken & den lilla kistan. Men efter detta får det vara NOG!
Mina älskade föräldrar har varit här i helgen, mamma fyllde år så hon fick biljett till Lillbabs show på Vasateatern. Jag ska erkänna att jag var lite skeptisk innan vi gick dit, rockbrud som jag är. MEN jag blev väldigt positivt överaskad. Vilken stålkvinna hon är denna människa, & så hjärtlig,varm & öppen. Hon bjöd verkligen på sig själv & till & med jag kunde sjunga med i några texter, ha haaa! Mammsen var nöjd & vi avslutade kvällen med underbar italiensk mat på kungsholmen.
Åker till Sveg på torsdag, ser så framemot att få komma upp till Härliga Härjedalen igen! Ligger det snö kvar i funäsdalen kan det ev bli en tur dit också för lite skidåkning! Ska ju åka tjejvasan så det är bara att börja träna! YES!
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar