lördag 5 september 2009

Håkan Hellström & hinderbana!

Igårkväll var jag och tvillingbröderna Stefan & Peter på Håkan Hellström. (Det är dom båda på steffs tröjja i bild) Han var i vanlig ordning MAGISK! Vilka sångtexter, vilken glädje den mannen bringar! Mitt hjärta blev än en gång berört av så vackra ord att man nästan vill gråta, för att i nästa sångtext skutta som en fjortonåring & tjoa & tjimma! Vilken lycka!
Kvällen fortlöpte på favvisstället Indigo där vi NÄSTAN bestämde oss för att springa Bellmanstafetten idag. Det blev dock inte så , MEN vi cyklade dit för att titta & hejja på de andra som sprang! Steffs polare Andreas var med & gjorde en makalös insatts. Vi alla var oerhört träningssugna efter att ha stått brevid i spåret ett tag, & Andreas får (trots sina 5 km på 20,01 minuter) en superidé att vi ska åka till Karlberg & köra hårdträning på hinderbanan där! Sagt & gjort!

Vilken glädje det var att få leka millitär & kråla i sand & bli skitig, tuff träning som bara den! Men givetvis gav min axel efter :( & jag var tvungen att hoppa av banan efter ett tag. It SUCKS!
Men ändå, vilken kväll det var igår, & vilken dag det varit idag! Känner mig helt lycklig i hjärtat av allt detta! Imorgon ska jag & Lotta stå på bakluckeloppis & sälja kläder! Så nu håller vi tummarna att jag får sålt det mesta!
- Koooooom & kööööööööp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar