onsdag 24 juni 2009

Vilken afton trots allt

Min rygg & jag är inte överens, vi är osams. Och jag kan inte förstå varför vi bråkar när jag tar hand om den,tränar den,matar den,solar den och smörjer in den mm.
Imorse slutade det med att vi åkte in på aktuen. Min rygg såg till att jag inte kunde gå,stå eller sitta, det gjorde bara ont & jag hade svårt att andas. Först tänkte jag inte skriva idag men dagen har trots en dålig början slutat helt strålande!
Sen jag var tonåring har jag varit ett stort fan av soulkungen Eric Gadd. Ikväll hade han gratiskonsär på Volvo Ocean Race scenen! Jag & Danne tog oss dit för att se konsären. Och VILKEN konsär sen. Det var magiskt, han körde alla hits & alla gamla godingar & jag kunde inte sluta att sjunga med & bara le! Han är underbar när han ger allt & lite till, han är underbar annars också, men ikväll var han bättre än någonsin!
Åh vad jag hade velat ha min syster där kände jag, han fanns liksom med oss när vi var yngre på nåt sätt! Men jag får vänta tills imorgon då kommer dom HELA ligan på besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar