söndag 28 juni 2009

Helgen är snart över

Tim,lilla Liv,Sara & Ingo har ju varit här i helgen! Det har varit underbart!
Jag känner verkligen att jag saknar att umgås med min syster & mina syskonbarn nu när jag väl bor hemma i sverige igen. Men bättre att ses nån gång ibland än inte alls!


Sara & Ingo skulle ju på Mackans bröllopp i Lördags, så då var jag barnvakt.Och vilken dag vi hade jag & trollungarna! Picknick,titta på båtar, massor av bus & junibacken! Jag diggar verkligen att få höra på deras funderingar om livet! Idag söndag myste vi med lite frukost innan de gav sig iväg uppöver igen.
Jennie kom förbi lite senare & vi drog ut till Värmdö för att sola,bada i havet & bara vara! Jag erkänner att det var årets första dopp, & för mig som älskar havet & att få bada,känns det lite sent med ett premiärdopp först nu, men men! Lägger in lite bilder från helgen som gått. Tyvärr lånade jag ut kameran till Ingo & Sara över lördagen, så det blev inte så mycket bilder från den dagen! Men kolla in min supersnygga syster innan de gav sig iväg..Ta raaaaaaaa!

Summan av kardemumman, helgen har varit toppen med besök & nu sitter jag här brunbränd lagom trött & känner att nedräkningen till semestern kan börja!
Kraaaaaam!



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar