tisdag 23 juni 2009

Tingel tangel dingel dangel

Rubriken talar lite för vad som hände in på småtimmarna på misdommarafton! Det gick lite illa då min axel fick sig en käftsmäll efter det att jag trodde att jag var akrobat & skulle svinga mig upp på ett loft genom att hänga i ett takräcke..
Varför tror man att man är superwoman när man druckit lite? Varför blir man 14 igen?
Detta har ialla fall resulterat i att jag måste ställa in morgondagens "top morning" med Åsa. Och det grämer mig mycket! Vi skulle cykla till kungsholmen vid 06.30, sen paddla kajak en timme som sedan skulle avslutas med en härlig frukost i solens strålar. Och sen (fast ingen av oss egentligen skulle vara så sugen) cykla till bladet för ännu en arbetsdag.

Men nähä, det har jag så vackert sabbat! MEN, det kommer dock att ske om ca 2 veckor istället & fram tills dess ska jag hålla mig på marken!

Nu ska jag & Tess röra på oss ner mot Slussen & kika lite på eventet Volvo Ocean race! Kanske en & annan artist kommer att spela för oss också.

Later folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar