lördag 13 juni 2009

Soft lördag

Det blev visst en "ungdoms sovmorgon" idag, 11.01 slog jag upp mina grönblå förvånad över att klockan var så mycket. Sådär länge har jag inte sovit sen jag var 14 år.

Dagen har rullat på. Handlade den fina toppen som jag blev kär i igår, åkte till ulriksdals slottscafé men Jennie & myste med kaffe, bulle & "allt om livet" snack medan regnet droppade ner utanför.
Kan VARMT rekomendera detta ställe då det är fantastiskt vackert där ute, oslagbar natur, mysigt café & avslappnade människor.
Jennie fick en impulsidé som vanligt & vi drog till Barkarby outlet för att shoppa skor till henne!

Hem, ut på en springrunda i vackra Hagaparken, lagade middag, fotbad (LYXIGT) & sen har jag talat i telefonen med min kära syster som kommit hem helt brunbränd från Turkiet efter en veckas välbehövlig semester..Avndsjuk jag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar