torsdag 28 januari 2010

Vitaminwater, ett gott asgarv & bra för kroppen!

Vitaminwater är en slags vitamindryck som man kan ta vid olika "lägen" så att säga! Alltså vad jag försöker säga är: trött,bakis,dålig dag osv. Vi har fått äran att ha en av deras kylar här hos oss fylld med alla dessa olika drycker!

Häromdagen höll jag på att bli fullkomligt galen på min burk som strejkade! Fick nog-blev irrriterad & sprang ner i källaren för att få i mig lite vitaminer. Tog bara en flaska i farten & döm av min förvåning när jag sedan läser på den & det visar sig att den var som GJORD för mig! Både jag & mina fina kollegor skrattade högt!

Hoppas att ni kan läsa den lilla texten, den är oerhört slående & rolig! Fler exempel utlovas!

Kramkramkram

1 kommentar:

  1. Fantastisk! :D
    Du, såg att jag missade dig på fejan häromdagen. Lunch snart?

    SvaraRadera