fredag 22 januari 2010

När man har koll, fast man nog inte har det..

Veckan har gått i en grisblink, jag har inte hunnit förstå att den är över snart! Men OJ så innehållsrik den varit! P3 Guldgala var magisk! Timo var en helt fantastisk programledare, scenen var supersnygg & ljussättningen ÄNNU bättre, & såklart, fabulös musik!
Caroline Olofsson numera Friberg var med på kvällen, en gammal vän till mig. Sååååå kul att träffa henne igen, 9 år sedan vi arbetade ihop, men inte mkt har förändrats alls! Vi var lika galna ihop som vanligt & jag känner SORG över att vi inte bor i samma stad längre.

Tillbaka i STHLM igen dödstrött efter galan, men det har det varit värt! Jag har suttit på mitt jobb & det har kännts som att jag har koll..men egentligen tror jag inte att jag har det, alls. Jag bara väntar på att det ska dimpa ner någonting som säger att "du har INTE koll Maria Swanström...

Tråkiga nyheter denna veckan är att det blir operation på min axel som krånglat sedan en liten surfolycka i Australien. Och jag är: LIVRÄDD! Gillar inte att bli sövd & att någon ska skära i min kropp & att jag sedan ska bli sjukskriven ett tag & inte får träna på 1 månad...

Jag gillar´t INTE!

Nu tar jag snart helg, och SOM den är efterlängtad!

PUSS!

2 kommentarer:

  1. Lycka till Maria! Du ska se att operationen går finemang! En operation är väl inget för en tuffing som du. Tänkte maila dig privat ang Oskar the Rocker som söker jobb, adress? Har fått hans CV om du vet nån i musikbranchen som behöver en kille på slagverk. Han har flyttat hem från LA och har inte så mycket kontakter i Sverige.
    Kram kram från Gittan :-)

    SvaraRadera
  2. När ska du opereras? Jag kan komma ner då och va med. Inte roligt att vakna upp...SJÄLV!

    SISTER SLEDGE

    SvaraRadera