måndag 25 januari 2010

Måndag & trött?

Trots att det var en väldigt lung helg för mig + att jag fått "sovit igen mig", så är jag supertrött idag.Varför, är det för att det är måndag som vanligt?

Helgen hade inslag av syster på besök i stan, Thurdells "vi ses snart igen middag" på mysiga Little Perisa, och igår en fika med Annsophie som jag inte träffat på evigeheter. Hon är kvinnan som klättrar rejält på karriärs-stegen då hon för ett år sedan startade eget. Och idag är en av hennes största kunder HM & Skistar! Hon började arbeta som grafisk designer för många år sedan & nu resor hon världen över & det går skitbra! HÄRLIGT!

Vi hade en enormt intressant diskussion om karriär, att man inte är 12 längre & att man har ett enormt ansvar för sitt eget liv och arbete. Hur man tacklar motgångar/stress/framgångar/energibovar osv...Mycket givande!


Sen stack jag hem & bakade bullar! Jenni kom över & vi satt & mummsade & sen tog vi Rocky på en tur i stan. Maria=övningskörde med sig själv. Nyttigt & roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar