måndag 18 januari 2010

Bilder från Grammisgalan!




Grammisgalan var en omtumlande upplevelse för en liten Svegsjänta som mig. Men självklart en superkul tillställning där man träffade många roliga härliga människor! Jack Daniels var ju sponsorer, vilket var ju för mig VÄLDIGT passande ;)








Vid varje stolsben (när själva galan drog igång) fanns en burk jack & cola fasttejpad! WE LIKED!

Som ni ser stack ju jag till Thailand & hann få mig en rejäl solbränna innan ;)

Bentley var ju där oxå med sina juveler till bilar, jag blev självklart STÖRTKÄR i den ni ser på bilden...ja, vad den nu hette...

Imorgon åker jag & Linda till Göteborg på P3 Guldgala & nya upptåg..
Kramar så länge & hoppas ni får en bra vecka!

1 kommentar:

  1. Den där Thailandsresan måste ha gått fort, men du ser ju lätt fräschast ut :)

    SvaraRadera