tisdag 12 januari 2010

Boka resa!

Jag har bestämt mig för att ta ta mig ut på en liten "minisemester" i vår, men jag vet inte vart ännu. Antingen till New York eller till Hong Kong! Båda två lockar mig lika mycket, samma med Deb & Sean, båda vänner från Australien.

Deb bor i New York & vi jobbade tillsammans på Bondi Fm, vi har inte setts på 3 år.
Sean är en av mina äldsta vänner ifrån min tid i Manly & han bor numera i Honk Kong då han flyttat dit pga jobb, vi har inte setts på 1,5 år då han var här sist.

Men lilla jag som inte ens kan bestämma mig för en glass har huvudbry..

Ska träffa Ebba på ett glas senare imorgonkväll & över detta glas kommer det att tas ett beslut!
Ilandsproblem så det bara sjunger om det... Men SOM jag längtar efter att få hoppa på ett flyg igen & se nya delar av världen!!!JAYYYYYYY its been a while!

Nattinatt!!!

4 kommentarer:

  1. Båda ställena låter ju kanon, själv ska jag nog glassa på en charterort med familjen i vår.

    SvaraRadera
  2. Ja vilket Ilandsproblem......själv skulle jag nöja mig med att få hämta mitt paket på ica. Sjuka barn och sjuk mamma ställer till det.
    Men till helgen sticker jag till Stockholm SJÄLV och njuter!
    Ha det bäst
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kan du inte nöja dig med att åka till "Klåves" o äta "flatgröt"
    Modern

    SvaraRadera
  4. Anita, härligt med charter med din lilla familj! Hoppas ni får mysigt!

    Mathilda, åh så gött med egentid i Stockhom, finns det tid så hör av dig kan vi ta en kopp..men jag vet hur mkt man ska "hinna med" å andra sidan när man är i den här stan!

    Modern...Min & andras felsägningar kan det skrivas en hel bok om! HA haaaaaaaaaa :)

    Kram till er& kul att ni läser bloggen!!!

    SvaraRadera