tisdag 3 november 2009

Vågar jag...

Som jag nämnde lite tidigare så var fredagen en väldigt lycklig dag i mitt liv. Och jag tänkte att jag nu skulle tala om varför. Men jag vet knappt om jag vågar i dessa tunga tider med arbetslöshet..men jag gör det ialla fall, det har ju redan hänt och jag kan inte ändra på det.

Nu släpper jag bomben:

JAG HAR FÅTT NYTT JOBB

Men VAD tänker ni, hon trivdes ju som fisken i vattnet där hon var. Och svar JA, det gjorde/gör jag också. Men tydligen kan livet bli ännu bättre.
Det var Karin som berättade att hennes vännina skulle sluta på ett skivbolag & att de sökte någon till hennes tjänst.
- Skulle inte det passa dig Mary?
Jag behöver inte säga mer. Jag ska nu börja arbeta som projektledare på detta skivbolag & det bubblar i magen av lycka när jag tänker på det! Jobbet känns som att det är skräddarsytt för mig, och jag kan inte nog beskriva hur lycklig jag är över detta! Karin min fina fantastiska vän..TACK för att du tänker på mig!

Förövrigt vill jag tillägga att Elin är den mest hårt pluggande kvinna jag känner, och jag håller alla tummar jag kan för att tentan ska gå vägen på lördag! You go WOMEN!

Aphu..sådär ja, nu var det gjort, nu vet ni, nu vet jag, nu vet alla!


PUSS fröken lycklig!

2 kommentarer:

  1. Så sjukt rätt! :D
    GRATTIS igen!

    SvaraRadera
  2. Åh tack igen finaste Hanna!

    Jaaaaa, det är så rätt rätt RÄTT. Me on fire !!!

    SvaraRadera