söndag 1 november 2009

Liemannen,jag & andra vanliga männsikor.



Kvällen började hos Stina som bjöd på käk & där vi alla gjorde oss iordning. Kunde inte hålla mig för skratt när vi satt kring köksbordet alla i olika "outfits" med allt från rinnande blod till rosa peruk & disskuterade recept på cupcakes som den mest normala situation som helst!


Sen bar det av till Anderssonskan som ordnat ett magisk halloweenfest med utsmyckningar som inte var av denna värld! I våningen vistades bland annat, Marie Antoinette, Jokern, Liemannen, Spöket, Pumpakvinnan, Djävulen himself mfl! En mycket välorganiserad tillställning måste jag säga!Vi var alla väldigt nöjda!


Idag har jag fått äran att hänga med min bästaste vän Linnea & världens coolaste Sixten som varit i stan i helgen! Sixten introducerade mig till "spelens värld", detta för mig någonting helt nytt & mycket intressant, så nu vet jag vad jag vill ha i julklapp ;)
Hoppas att ni alla haft en bra helg!
Chat soon!

1 kommentar:

  1. Spanar förtvivlat efer vanliga människor... annars var det bra outfits !
    Muttern

    SvaraRadera