söndag 29 november 2009

Advent

Första advent idag, & tro det eller ej, men jag har faktiskt fått lite julkänsla. Nike (min "combo" tills imorgon) & jag har druckit glögg & ätit lussekatt & bara myst & sugit åt oss av en snöfri stad fylld med juldekorationer! Riktigt härligt faktiskt såhär i mörkret på eftermiddagen.

Snart går vi in i December månad & det känns helt galet, 2009 är snart över. Men innan året är slut så händer det en massa kul!
En hel del konsärer, julbord & inbjudningar på både det ena & det andra!

Men först av allt, på tisdagkväll ska jag ÄNTLIGEN efter en låååång väntan få gå & se rockmusikalen "Dom tre musketörerna! LÄNGTAR!

Nu ska jag fixa trerätters till Nike som fyller år på tisdag! Supermysigt att fått ha en combo i några veckor från & till! TACK NIKE för att du ger mig energi & för att du är den du är! Jag skulle knappt klarat fredagkvällen om det inta var för dina kloka ord!

Kramkram & hoppas ni alla har en fin första advent, where ever you are!

1 kommentar:

  1. idag visade vädret sin bästa sida. Strålande sol å snön gnistrade i träden å de bet lite lagom i kinderna när jag var ute på promenix med vovve å vagn, då är det härligt med vinter. Hoppas musikalen var bra.

    SvaraRadera