onsdag 18 november 2009

Inte på elitnivå..

Det är rätt mycket i mitt huvud just nu, det är rörigt,lyckligt och mycket nytt tänk,hjärnan går på högvarv. Men det är KUL, & jag tror jag gillar att jag lagt i en växel till i livet (om det nu var möjligt)

Idag har jag lunchat med en kunnig & begåvad person som är rätt insatt i vasaloppet. Jag vet inte om jag sagt det, jo det har jag nog, men iaf: jag ska ju VINNA kortvasan tänkte jag! Men efter lunchen idag så nöjer jag mig nog med en 2:a eller 3:e plats ;)
Det jobbiga med mig är att om jag går inför någonting så gör jag det 100% & det finns inga hinder, så även denna gång.

Fast ändå så gör det ju det..INGEN SNÖ! Jag kan ju inte träna på samma sätt här nere som jag skulle kunna om jag bodde i norrland, & det grämer mig. Jag kan träna, hårt & mycket, men inte på snö. OCH hur mycket jag än skulle vilja det..Miss Swan ÄR inte på elitnivå..inte än iaf...

Äsch vad jag håller på, vad jag försöker säga är att jag mot min vilja måste sänka mitt mål med kortvasan & jag gillar det inte, jag kan inte komma upp på den nivå jag vill med ett snöfritt Stockholm. Kort & gott inte ens i närheten av elitnivå (sålänge det inte kommer till kullerbyttor med Anna O förståss) och iof är väl det inte så illa det heller när jag tänker efter.

Nä fy vilket rörigt inlägg detta blev, nu signar jag ut innan jag helt tappat tråden..

PUSS

3 kommentarer:

  1. I know, det är ett måste & pga mitt inlägg har jag nu fått en ny kompis som jag kan träna med oxå! Sweet! Hur var mässan, blev du inspirerad Mr?

    SvaraRadera
  2. va skoj att hitta till din blogg, tänk att när jag läste ditt inlägg så läste jag precis så fort som du skulle sagt allt det där, jag blev nästan andfådd i hjärnan;)de finns ingen snö här heller så de e inte så mycket att sukta efter. Jag kommer ju faktiskt ihåg att du nämnde det där om vasan för något år sedan. Själv blir jag bara trött av tanken.

    SvaraRadera