måndag 23 november 2009

DiStRä

Svininfluensan sprider sig som en löpeld & jag vet inte om man ska ta den där förbaskade sprutan eller inte. Det är lika många fördelar som det är nackdelar tycker jag!
Trisst början jag har på mitt inlägg idag hörrni..men det är ju sant å andra sidan.

Det är lika sant som det Fredrik sa till mig härom dagen när vi satt & mysfikade på Mellqvist, ett (för er som inte vet) superhärligt litet hak på rörstrandsgatan. Kommer inte ihåg vad det var vi pratade om men han sa nåt väldigt bra som löd:
- Man kan ta tjejen ifrån Sveg, men inte Sveg ifrån tjejen!

Hur sant är inte det?! Jag blev lixom sittandes med min lilla cappucino i handen & bara tittade på honom. Visste inte vad jag skulle säga, men visst är det bra?!

Kort inlägg idag, men ville bara plita ner Freddans fantastiska ord & dela med mig lite. Har visst snöat in på uttryck nu för tiden!
Förövrigt kan man sammanfatta mig med ett enda ord just nu & det är inte det ord jag skulle vilja förlika mig med, men just nu är jag:

DISTRÄ

DISTRÄ Fröken Swanström DISTRÄ

Börja nytt jobb är inte bara roligt, det är väldigt rörigt & kaosigt oxå...Därav DISTRÄ!

Nu har jag sagt Disträ 5 gånger!

1 kommentar:

  1. Klart du ska vaccinera dig. Inget snack! Bloggade mina argument häromdagen:
    http://blogg.aftonbladet.se/familjentvapunktnoll/2009/11/det-har-med-vaccination

    SvaraRadera