söndag 8 november 2009

Jocke citat!

Wroooooooooooooom, sådär ja! Jag är rädd för att jag upprepar mig än en gång, MEN veckan gick i ett naffs. Och jag har inte hunnit med att skriva förrän nu. Herregud, skärpning Swanströmskan, annars stänger de väl ner den här bloggen?!
Jag summerar den lugna helgen som gått:
*Sovmorgon
*På stan med coolingen & insperationen Cissi Lycke=GLÄDJE
*Fyndat= Gillar´t
*Musiiiiik
*Bio med Verran & Therese
*Lagat mat
*Tränat
*Pensionershandlat=vuxenpoäng
* Annat smått & gott :)
*Grattat världens bästa pappa på farsdag!

Grattis älskade pappa igen för att du är en sån underbar & fantastisk far, skulle inte vara den jag är om jag inte hade dig! Du är BÄST helt enkelt!

Och sist men inte minst, konversationen med Jocke(kollega)
Jag-Vad har du gjort i helgen Jocke?
Jocke- Jag var på Buttericks & köpte en heliumapparat!
Jag- Men VA, varför då?
Jocke- Varför inte?!

HÄPP!

1 kommentar: