torsdag 22 oktober 2009

Små guldkorn i höstmörkret

Startade morgonen med en lite powerwalk i Hagaparken (såklart) .Trots den gråa himlen & regnet som duggade var det någonting väldigt uppfriskande med att komma hem med lite råa kläder & rosor på kinderna. När jag läste tidningen lite senare ser jag till min stora glädje att Starbucks ÄNTLIGEN ska öppna i Sverige, på Arlanda, men ändå. Jag har alltid varit lite förundrad över varför de inte har öppnat något Starbucks här hemma, men nu så! Känner att jag redan sitter med en underbart doftande "Tazo chai" här i min hand ;)
Efter min arbetsdag kommer jag hem och blir än en gång glad när jag öppnar dörren och HÄPP, där ligger en rykande färsk Damernas Värld & bara väntar på att få bli läst!

Ta raaaaaa, små guldkorn i vardagen helt enkelt!


PUSS

1 kommentar:

  1. STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARBUCKS!!!!! Snacka om ljus i mörkret!!!!!!! Hurra!

    SvaraRadera