fredag 30 oktober 2009

Två Älsklingar

Jises, det är redan en vecka sedan jag skrev här, men jag kan till mitt försvar säga att det varit väldigt rörigt denna veckan, minst sagt! Nya möjligheter, nya beslut att ta, rest upp till sveg för att nästan vända och ner igen pga jobb. Jag kan dock säga att denna dag är en av de lyckligaste dagarna i mitt liv & på måndag ska jag berätta varför! Två älsklingar har dock kommit in i mitt liv, koftan (sjukt dålig bild, i know) flyttade in för en vecka sen & det coola halsbandet fick mig som ägare idag!


Happy Halloween everyone. Imorgon nalkas det "helvetiskt" party hos fröken Andersson, många zoombies,häxor, mm kommer att vistas i den flotta vindsvåningen! Freakshow på hög nivå & min kamera ska få följa, så att jag kan lägga upp lite bilder här sen!

PUZZ




1 kommentar: