fredag 23 oktober 2009

Mellan sång & mjölksyra

Som rubriken lyder, så lät det idag när jag egentligen skulle haft ett vanligt besök hos min sjukgymnast. MEN det slutade istället med att han gjorde ett fantastiskt träningsupplägg till mig inför kortvasan. Det är tre olika moment: intervaller, snabbdistans & distans. Förklaringen på hur det ska kännas under hela snabbdistanspasset var som ovan: mellan sång & mjölksyra! Jag tycker att det är en fantastisk förklaring på HUR det ska kännas! Han är grymt bra min sjukgymnast eller ska jag säga numera PT?!

Ikväll har vi varit i Allahelgonakyrkan på gospelkonsert, MAGISKT! Sången var väl sådär, men hela grejen med folk som gör saker tillsammans, det diggar jag! Supermysigt med tända ljus & härlig funky/soulig musik. Även om jag ska tillägga att Minna som satt brevid mig sjöng skiten ur dom allihopa! Hon är sångare "på riktigt" min dina vän Minna! Och det märktes kan jag säga!

Sedan steppade vi vidare till malmen för att möta upp Karin & Bettan och fortsätta i samma bana,där uppträdde nämligen Rigo! Vilken scenshow, han fick hela publiken att "shake som ass & köra några heta moves" lite som följa John! Vilken cooling! Sprang på Lotta & Steff oxå! Härligt det var att få vara omringad av alla fina vänner som jag lärt känna genom olika tillfällen på samma plats!

Nu ska jag krypa till kojs! Imorgonbitti blir det spinningpass med hårdingen Anna W på Balance! Fuska går inte, hon är benhård & svetten droppar från fingertopparna när man går därifrån..MEN .. i LIKE IT!

Nattinatt

1 kommentar: