fredag 1 oktober 2010

Unga fröken Swanström


Träffade upp Rockstar Jakob idag, var längesen vi sågs & jag har bara sett honom på TV eller på någon scen någonstans den sista tiden. Jag träffade Jakob första gången för 11 år sedan.

Då var hans mål i livet att bli musiker på heltid & jag kommer ihåg hur han kämpade & hoppades på just detta! Idag ÄR han musiker på heltid & turnerar omkring med diverse artister! Och detta glädjer mig så mycket! Han är så värd det! Begåvade Jakob!

Han drog dock upp ett minne han hade av när jag jobbade på Coffe Cup för då 11 år sedan & hade efterfest i deras källare...WHAT!? Det kom även upp en del andra galna festminnen..
Hur f-n vågade jag det, och VARFÖR hade jag det..Det var någonting jag förträngt & ändå garvade oerhört åt när han berättade detta! Men samtidigt blev jag lite rädd över mig själv, hur var jag egentligen för 11 år sedan & hade jag ingen spärr what so ever..Hur såg jag på världen då & vad var viktigt för unga fröken Swanström på den tiden? Vill jag ens veta det?

Ja det vill jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar