fredag 15 oktober 2010

Linnea, Bingo Remér & Rocknroll Allstars


Linnea & Anna Karin fick med mig ut igår, det dracks drinkar & skrattades en hel del! Pumorna var i stan för lite plåtning. Senare på kvällen drog de hem & jag hamnade visst på Hells Kitchen där Bingo Remér hade lanseringsfest för sin bok.

Jag är så långt ifrån stureplanstjej som man kan komma, men jag hade en helt fantastisk kväll!
Sprang bland annat på Magrina, en gammal kollega till mig & min long lost friend Ante. Hur kul som helst att få prata en stund med henne efter alla dessa år! (snattat bild på henne här brevid från Bingo)

Sen gled min vän Max in med sitt band Rocknroll Allstars & bröt av den "vanliga looken" som hägrade där nere kan man lugnt säga! De var där då Bingo ska göra deras musikvideo till nästkommande singel! Kul att få hänga lite med grabbsen & även fler människor dök upp från svunnen tid..
Kvällen som tog total vändning från soffhäng till en otippad utgång får 5 stjärnor av 5!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar