onsdag 27 oktober 2010

En lyckans dag!

Idag är det en lyckans dag för mig, jag ska äntligen gå & träna på mitt älskade gym! När jag nu inte kunnat träna på så många månader har det varit en sån frustration & sorg.
Jag vet inte vad jag ska kunna likna det vid, att ta ledkäppen ifrån en blind, ta penseln ifrån en konstnär, hästen ifrån dess ryttare..Pja vad vet jag, men det är lite så det känts!

MEN nu har jag fått klartecken från läkaren att börja lite smått & jag kan inte med ord beskriva vilken glädje jag känner. För mig är träning en stor del i mitt liv & har alltid varit. SÅ..lyckliga Maria ska springa iväg på ett lunchpass snart!

Igår var det en favorit i repris, Marlene, hennes vän Gabriella & jag gick & käkade på underbara Sardin! Det slår aldrig fel, jag bara älskar ALLT där inne!

Hoppas ni alla får en fin dag, det vet jag att jag får, because im worth it!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar