måndag 25 oktober 2010

Sammanfattning

Tiden går så fort så jag gör en liten sammanfattning över de senaste dagarna:
* Snö & kyla
* Lillhärdal & världens mysigaste butik, Klipp hos Marie & Sveg
* En helt ny Linda E & maraton-prat
* Mysiga middagar med mammas underbara mat
* Vinterdäck & fel på bromscylinder :(
* Färila & Hanna, så kul att ses efter 13 år
* Ett fint minne dyker upp när jag kör genom Bollnäs & slås sedan av verkligheten=rejection, & jag undrar varför..
* Stockholm & regn, men idag underbar höstmorgon, kiropraktor knäcker ut rygg & nacke för första gången sen olyckan & det sa knak mer än en gång! Men Maria är nu en ny människa!

I veckan är jag kombo då Marlene Hårdingen Jakobsson ska bo här, LYCKA! Annars på schemat: Sälengathering, Eloras föreläsning, Karin, Linda & Cissi "Miss Fitness" Lycke!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaa!

5 kommentarer:

  1. Du glömde nämna din ny/gamla kompis som åkte med dig ner ! Rocky ? eller Rambo ??
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Jasså det var du som virvlade runt på svegs gator, jag trodde det bara var hösten som gjorde ett sista desperat försök att hänga sig kvar;)

    SvaraRadera
  3. Låter som en härlig vecka, hur blir det till helgen? Om du inte kan komma ner så bestämmer jag här och nu att det är du och jag som spikar ett datum för att ses och bara mysa framöver! Puss Karin

    SvaraRadera
  4. Rocky eller Rambo håller vi för oss själva mammsen ;) Anita, såg du mig halka omkring på byn utan att säga hej, för jag såg inte dig nämligen?!
    Karin ringer dig PUSS på er!

    SvaraRadera
  5. nä såg dig inte men med din lista på vad du gjort i byn med omnejd så måste du fullkomligen har virvlat fram.

    SvaraRadera