onsdag 29 september 2010

Showcase, Nymålat & Hösten

I Måndags var jag & Minna på Roxys showcase, kul att träffa på lite gamla kollegor & se vad som kommer här i höst, alltid härligt med lite ny musik! Skulle inte kunna leva utan den!
Jag hade varit hos Elora på dagen & hade så enormt mycket energi efter vårat samtal, hon är verkligen en ängel denna fantastiska människa!

Så igår målades det om på kyrkbacken, jag har även rensat mina garderober & skänkt 8:a kassar kläder & en väska med skor till myrornas, resan gjorde sitt på det inte planet kan man säga! Sen var det en härlig kväll med Minna,Therese & Ellen, SÅ mysigt att ses igen!

Att hösten är här är det ingen tvekan om, kallt & höstlöv med vackra färger, jag är ju som bekant lite "allergisk" mot kyla, men det går förvånansvärt bra hittills ändå måste jag säga!

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg du har!! Hittade den av en slump.. Hoppas allt är bra med dig.
    Hälsn. Hanna,HR1B klasskompis från Wemer :-)

    SvaraRadera
  2. Dom målade objekten blev kanonsnygga.Såg bilderna.Tänk vad lite passande färg gör underverk.Kallt här också men vi får ju se SOLEN.Den har inte slösat sina strålar på den här landsändan det här året.Det är så dags nu!
    Hälsningar
    Pappa

    SvaraRadera
  3. Hanna,i cant belive it?! Hur är läget,tänker på dig varje gång jag kör genom Färila! Snälla "adda" mig på fejjan eller maila mig! Vi måste höras!!!

    Pappa, min finaste pappa TACK,jag är supernöjd med mina objekt!
    Kram till er båda!

    SvaraRadera