torsdag 2 september 2010

ROCKBJÖRNEN!!!

Rockbjörnen! Jag fullkomligt älskar Rockbjörnen, det slår aldrig fel, det är klart en av de bästa festerna under året!
I år fick jag äran att ta med mig min bästa vän Linnea som körde ner från Sundvall,jag har inga ord vad det betydde att få dela denna galna afton tillsammans med henne!
Inte nog med att Rockbjörnen i år hade gjorts i "festivalanda", min älskade vapendragare JackDaniels sponsrade kalaset också! Lyckan var gjord! Senare på kvällen lekte jag vinnare för en stund & fick här "talla" lite på en av vinnarnas alldeles egna rockbjörn!
Jag träffade så otroligt mycket gamla kollegor igår oxå, både från Aftonbladet, Roxy & MTG så jäkla roligt!!! Alla var ju lixom samlade på ett & samma ställe så att säga!
Tur nog drog Linnea med mig hem när stället stängde där ute, annars vet jag att det hade blivit
tidig morgon & min axel var sönderkramad som det var runt 2-bläcket!
När vi gick ut bjöds det på korv med bröd..problemet var bara att brödet var slut så folk fick korv i en pappersmugg, såg fantastiskt roligt ut!
Väl hemma höll Linnea på att frys ihjäl, jag var pruttfull & gjorde "armbågen" på riktigt & vi satt & fnissade till tidig morgon!
Nu vill jag ha Rockbjörnen snart igen!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar