måndag 13 september 2010

Annat land!

Horisonten sprakar i eldigt röd/orange färg som möter himmlen i svart och turkost...nedanför ser jag Rom som lyser upp som en liten skatt i den mörka natt nedanför oss...flyget rullar sedan in mot var destination,Afrika!

Jag är fylld av energi..adrenalinet rusar i min kropp, det klara vattnet, folket,trafiken, sanden, maten...Jag befinner,mig langt hemifràn i ett land jag aldrig varit i. Kulturen här är sà olik vàr egen och jag kan inte minnas nâr jag var sà fylld av nyfikenhet, lycka, spänning och inspiration senast...

Jag har sà mycket att berätta; men hinner inte mera just nu..pà gatan utanfôr detta fuktiga iternetcafe rusar trafiken förbi och jag liksom den màste vidare igen..men hade sàn oerhörd längtan att fà skriva av mig lite...

Jag àterkommer senare efter mer äventyr och förhoppningsvis mera tid...

Kram sà länge

3 kommentarer:

  1. Hallåj där! Låter helt underbart det där... ta med mig i tanken också! :)
    (Trist att du slutade på Roxy!)

    SvaraRadera
  2. jag får oxå drömma mig bort när jag står på potatiskärran imorn å rensar mandel.

    SvaraRadera
  3. David, va kul att du läser min blogg..vi fàr mailas :0

    Anita,hoppas att du hamnar pà SAS i sveg; hors senare

    SvaraRadera