måndag 5 juli 2010

Sömnbrist


Jag lider av sömnbrist..har inte varit mycket sömn den senaste veckan och ser nu framemot att få bo i min egen lägenhet ett tag innan jag beger mig ut på vägarna igen.
Under tiden jag varit borta har Fredrik med familj bott i lägnheten som är på besök från Australien. Kom hem till STHLM igår & fick då äntligen träffa min lilla gudson Sebastian som var så fantastiskt söt!

SÅ kul att få träffa hela ligan igen då det var 2 år sedan..Även om det bara var några få timmar så betyder det så mycket! Vi var bjudna hem till Mackan & Åsa på grillning, det var som att gå på restaurang kan jag säga, fantastiskt gott! Sen hem & sova igen sig lite, dom hos mig & jag huserade in mig hos Ingela! Hann knappt lägga ner huvudet på kudden innan jag somnade som ett litet barn..

Har lagt upp bilder från Ö-vik. Peters t-shirt=håll käft skulle jag vilja säga ;)
Sen har vi "Morfar Acke" framför högakustenbron! Oerhört mäktigt när vi körde över den!

I slutet av veckan rullar man upp mot Sveg & får äran att ha sällis av Mary C Holmes i bilen, för att sedan åka till Ås och Östersund på bröllop!

TJO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar