fredag 16 juli 2010

Det kokar

Min lägenhet kokar..det gör säkert många andras också vid det här laget. Men min gör verkligen det. Till saken hör att det är fel på elementet inne på toan, det står & går på full värme nämligen. Jag kan ärligt säga att det är runt +45 där inne dagtid..och allt som är i flytande form (shampo,tvål,hudkräm mm) är kokhett när man ska ta sig en skvätt. Badrumsmattan har smält in in golvet & tvättmedlet är en stor klump.
Jag är ju som bekant stort fan av värme, men inte inne & inte på toaletten.

2 kommentarer:

  1. Hej! Stackare, jag minns hur varm toan var när vi bodde där på sommaren för två år sedan...kan man inte göra något åt elementet? =)
    Miss you!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. KARIN :) vad glad jag blir att du läser min lilla sketna blogg, det var verkligen en överaskning!

    Miss you too, hoppas att vi kan ses när jag kommer ner till gbg där i aug!
    Och ja, det kommer hit en snubbe & ska kolla på eländet snart..om inte både jag & lägneheten smält bort vill säga..
    KRAAM

    SvaraRadera