onsdag 7 juli 2010

Matförgiftad & glassogram

Har sovit på hallgolvet inatt..nära & bra till toaletten liksom. Jag åt en räksallad till lunch igår & dom små räkorna kan inte varit någe vidare pigga, för när jag gick & la mig igår så vändes magen ut & in kan man säga.
God Damn, jag som hade så mycket bra saker på agendan idag. Bla Fira Linda med lite rosé & jordgubbar,Nina som skulle komma ner från Sälen & vi skulle på grönan på Damien Marley & NAS. Och sen skulle hon åka med mig en bit upp mot Sveg..Men icke det blev fosterställning på mig idag istället.

Och när jag nu vaknar på em har jag fått ett glassogram av finaste Nina på sms där hon hoppades att jag skulle må lite bättre snart & krya på mig..Hur gulligt är inte det? Jag blir helt varm & glad i hjärtat över vilken fin vän jag har som bryr sig om lilla mig på det sättet. Det var lika med Lex som frågade om hon skulle svänga förbi med blåbärssoppa & ställa utanför dörren..VA, sånt får en ju att piggna i rejält & häva sig upp ur sängen & tacka för att man finns på jorden!

Idag bifogar jag en bild som jag snattat av Sanna,glädje är den, jag & några av mina kollegor Lex, Micke,Jeppe,Lisa & jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar