torsdag 8 april 2010

Pepparkaksprat och begravning.

Sitter i bilen & pratar med Sandra, vi kommer in på tävlingen som aldrig blev av i julas. Pepparkakshustävlingen, made by Mattias Thurdell! Varje år tävlar man i vem som gör snyggast hus & i julas var det många som skulle varit med, men pga omständigheter blev det aldrig av. MEN, nu avslöjar Sandra att hon & Ida skulle ha gjort Vita huset.De hade t.o.m tittat på tyg till gardiner INNE i huset..Inget dåligt projekt det inte! Jag skrattar ihjäl mig åt att Sandra var förvånad över hur mycket deg det gick åt!

Imorgon är det begravning på min mormor..jag gruvar mig så oerhört inför detta. Gillar inte begravningar, jag vet att det är ett fint sätt att säga hej då, men ändå. Man blir så ledsen i själen. Sorgen lägger sig som ett tungt moln över allt och alla...

Nu är vi snart i Tönnebro, det regnar & är mycket trafik..jag längtar tillbaka till soliga Solna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar