fredag 30 april 2010

Hjärtat är fullt utav glädje

Snart åker jag tillbaka till stora staden igen. Ska bli underbart att få komma hem till sitt eget!
Men vill med detta inlägg säga att mina veckor här i Sveg har varit så bra. Livet här är så skilt ifrån det liv jag lever i Stockholm & det är väl knappast någon skräll, men ändå!

För någon dag sedan tex, när jag tog en morgonpromenad längst vattnet & möter min vän Malin på hennes häst & med sin hund, en sån sak skulle ju aldrig hända i STHLM ..UNDERBART!
Några av mina gamla barndomsvänner som bor kvar här som jag delar så mycket minnen med, som jag liksom dom är involverade i varandras liv & som vet allt om en! KÄRLEK!
Igår knackade Anita på dörren & vi har inte setts på evigheter, tog en kopp & pratade om allt mellan himmel & jord. Tack för det Anita, det var guld värt!

Jag uppskattar enkelheten här hemma, och jag är så glad över att jag kommer härifrån & har kvar delar av mitt liv här uppe!
Jag älskar mina "hemliga" små smultronställen som är så vackra att man tappar andan, jag kan sitta där i evigheter & bara beundra utsikten & suga i mig av den friska luften & njuta!

Där & just nu känner jag att hjärtat är fullt utav glädje!

1 kommentar: