tisdag 13 april 2010

Fab evning..and this is

whats left of it...En tom flaska & oanvänd basilika.

Gapet & FLM fixade käk, drack lite Rosé & tjööötade hela kvällen lång! Nice!

Torsdagen närmar sig med stormsteg, lilla jag ska upp på operationsbordet & få ordning på min axel. Livrädd är jag, men det är ett måste. Jag vill ju kunna surfa igen & träna som vanligt & utan hinder, så med den tanken känns det lite lättare! Förvisso blir jag enarmad i några veckor, tills min axel läkt. Voine voine voine, hur ska det gå, jag med en arm?!
Jag hör Dr Nies ord i mitt huvud & ler
- Du läla tålamod..

Och YES, kommer inte detta bli en prövning så säg..

1 kommentar:

  1. Hej Maria!
    Oroa dig inte.Du kommer att önska att du fått detta utrett tidigare.Snart är du igång med full träning igen - och fram till dess kommer vi att ses ganska ofta under konvalecensen.
    Jihaaaa (som Mackan säger)
    /Pappa

    SvaraRadera