måndag 1 mars 2010

What part of...

Jobbigt när folk inte förstår, eller inte vill förstå, när man säger nej.
Ibland kan jag känna att det är lättare att uttrycka sig på engelska, och ett favvo-uttryck jag snappade upp för några år sedan är:

WHAT PART OF NO IS THAT YOU DONT UNDERSTAND, IS IT THE N OR IS IT THE O?
Lite så ungefär kan jag känna i nuläget!

Sitter & väntar på besked om jag kommer att åka på jobb ner till Lidköping med Linda i helgen, ELLER om jag kommer att åka upp till fjälls! Oavsett kommer det bli underbart att få lämna stan känner jag!
Rocky & jag har varit ute på äventyr i helgen & känner att jag börjar bli rätt bekväm med min lilla vän på fyra hjul!

Happy Monday på er vackra människor!

Pusspuss

2 kommentarer:

  1. Happy monday till dig också glädjepillret!

    SvaraRadera
  2. Ha haa, glädjepillret, vad härlig du är, TACK!
    Lunch eller fika snart tycker jaG :)

    kRaMkRaMkRaM

    SvaraRadera