onsdag 3 mars 2010

Glädjetjut från Fridhemsplan!


Det bara kändes i hela kroppen när jag klev upp imorse..Jag vet inte hur jag ska förklara det, men det faktum att solen sken gjorde att jag fick sån oerhörd energi. Jag skuttade till jobbet, in på pressbyrån & morsade på mina små kaffevänner, dom är så mysiga där inne!
Ville egentligen inte gå in på kontoret, utan bara fortsätta & gå & gå & GÅ & NJUTA!
Jag bara älskar när man har sån här energi, jag vet liksom inte vart jag ska göra av den riktigt.
Och jag märker att jag nu är en äkta härjedaling som är på fel plats dessa månader! Man vill ju bara vara på en fjälltopp med allt vad det innebär! MEN...på fredag kära ni, då packar jag Rocky full & drar min kos, TILL FJÄLLS! Har laddat med sjukt bra musik & håller den här energin i sig vete katten om jag kommer tillbaka förrän i maj ;)
I WISH!
Hoppas att ni får en underbar dag vart nu ni än befinner er, jag är on fire idag! YES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar