onsdag 31 mars 2010

Miniroadtrip!

Jag är på en liten miniroadtrip med mig själv skulle man kunna säga. Jag fick förvisso följe hit till Sveg av Jennie & Melina, men imorgon fortsätter jag mot mitt paradis Funäsdalen, där jag ska få hänga lite med underbaraste Nike! Vilken lycka det ska bli att få träffa henne igen, & vilken lycka att få komma till Funäs, its been ages! Blir det dåligt väder blir det Röros en kortis oxå!

Trippen kommer att avslutas i Lillhärdal & mys i stugan med familjen...för att sedan åka tillbaka mot STHLM igen, men det vill jag inte ens tänka på nu.

HURRA för Härliga Härjedalen & Glad Påsk på er fina människor!

2 kommentarer:

  1. Glad påsk swanström! Hoppas du får många ägg!

    SvaraRadera
  2. Ja minitrip o minitrip, jag vet inte om jag håller med, blir det Röros också så blir det ju en 130-140 mil t o r ......Nä tacka vet jag 6 mil t o r till paradiset...
    Muttern

    SvaraRadera